فواید خرید دزدگیر سیم کارتی

خرید دزدگیر سیم کارتی

مهمترین فواید خرید دزدگیر سیم کارتی

چرا امروزه خرید دزدگیر منزل سیم کارتی با استقبال بالایی مواجه شده است؟ دزدگیر منزل با سیم کارت چگونه از منزل شما در برابر سارقان حرفه ای محافظت می کند؟ دزدگیر اماکن با سیم کارت چه مزایا و معایبی می تواند داشته باشد؟ خرید دزدگیر ارزان منزل چگونه می تواند میسر شود؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

در زمانهای گذشته و پیش از ورود دستگاه های دزدگیر سیم کارتی به بازار سیستم های حفاظتی امنیتی، دغدغه بسیاری از افرادی که از دستگاه های دزدگیر تلفنی در منزل یا محل کار خود استفاده می کردند این بود که پس از نصب و راه اندازی دزدگیرهای تلفنی به هنگام عدم حضورشان در محل چگونه می توانند پس از اینکه دستگاه شروع به آژیر کشیدن کرد آن را قطع کنند.

 

پیش از آغاز بحث در مورد ضرورت استفاده و خرید دزدگیر سیم کارتی اشاره کوتاهی به نحوه عملکرد دزدگیرهای تلفنی می کنیم. در این دزدگیرها، سازندگان این امکان را ایجاد کرده بودند. که سیستم پس از نصب و آغاز به فعالیت پس از به صدا درآمدن آژیر به هر علت، دستگاه با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه خود به صورت خودکار تماس گرفته و وضعیت را اعلام نماید.

سوالات و نکته ضعف های بسیاری در مورد سیستم هایدزدگیر تلفنی سیمی در ذهن بشر بود. تا اینکه دستگاه های دزدگیر اماکن با سیم کارت پا به عرصه حفاظت و امنیت گذاشتند.

چرا امروزه خرید دزدگیر سیم کارتی با استقبال بالایی مواجه شده است؟

امنیت بالای دزدگیر سیم کارتی :

امنیت بالای دزدگیر سیم کارتی در مقایسه با دزدگیر های تلفنی خطوط شهری باعث شده که امروزه افراد بیشتر اقدام به خرید دزدگیر سیم کارتی نمایند. مسلم است که روز به روز با پیشرفت فناوری های امنیتی، سارقان نیز خود را به روز کرده و در پی یافتن راه های جدید برای از کار انداختن آنها هستند.

از کار انداختن فناوری های امنیتی اماکن می تواند شامل از کار انداختن دوربین های مداربسته و دزدگیرهای کار گذاشته شده در آن اماکن باشد. پس تنها استفاده از فناوری های بروز و هوشمند با امنیت بالا است. که می تواند تضمین کننده جان و مال افراد در برابر متجاوزان شود.

پیش از رواج خرید دزدگیر سیم کارتی، دزدگیرهای نسل قدیم که همان دزدگیرهای تلفنی هستند. برای تامین امنیت اماکن به کار گرفته می شدند. این دزدگیر به دلیل داشتن ضعف های جدی دارای کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به انواع سیم کارتی هستند.

استفاده از دزدگیرهای تلفنی مستلزم استفاده از سیم کشی های برق و تلفن برای آژیر و سنسورها است. که راه اندازی و نصب دردسر سازی را در پی دارد. همچنین قطعی خطوط تلفن در این دزدگیرها به راحتی می تواند منجر به از کار افتادگی آنها شود. همچنین به سبب فیزیکی بودن تجهیزات و اجزای دزدگیرهای تلفنی، این دزدگیرها بیشتر می توانند در شرایط محیطی تحت تاثیر قرار گیرند.

خرید دزدگیر سیم کارتی


برای خرید دزدگیر سایلکس از یانوس کلیک کنید.


استفاده از سیم کارت به جای خط تلفن شهری :

از آنجایی که خطوط تلفن در بیشتر منازل و سایر اماکن غیر مسکونی در قسمت ورودی قرار می گیرند. و هیچ حفاظت یا پوششی برای آنها در نظر گرفته نمی شود. به سادگی توسط سارقان امکان قطع آنها وجود دارد. از این رو توسعه و استفاده از سیستم های وایرلس (بیسیم) و خرید دزدگیر سیم کارتی جایگاه ویژه ای در بازار سیستم امنیتی ایران پیدا کرده است.

انواع دستگاه های دزدگیر منزل با سیم کارت با عملکردهای متنوع ساخته شده و به بازار عرضه شده اند.

دزدگیر منزل با سیم کارت چگونه از منزل شما در برابر سارقان حرفه ای محافظت می کند؟

دزدگیر منزل با سیم کارت، جهت تشخیص تهدید امنیتی از سنسورهای به خصوصی استفاده می کند. آژیر، سنسورها و دستگاه کنترل مرکزی به همراه سایر امکانات و تجهیزات در پک دزدگیر منزل با سیم کارت به صورت کاملا وایرلس به هم متصل می شوند. ورود دستگاه های دزدگیر منزل با سیم کارت ضعف بزرگ این حوزه در مورد دزدگیرهای تلفنی خطوط شهری را از بین برده است.

در دستگاه های دزدگیر منزل با سیم کارت، محلی برای قرارگیری سیم کارت تعبیه شده است. که به هنگام تشخیص تهدید یا ایجاد خطر، به عنوان یک پل ارتباطی بین شما و دستگاه عمل می کند. به محض رخداد اتفاقی در منزل یا محل کار، دستگاه دزدگیر فورا با ایجاد تماس یا ارسال پیامک مسئله را با شما مطرح می کند.

به هنگام خرید دزدگیر سیم کارتی، دقت داشته باشید که یک پک کامل این دستگاه باید شامل تجهیزاتی به شرح زیر باشد:

–         دستگاه مرکزی (عموما ریموتی) دستگاه

–         حداقل ۳ عدد سنسور یا چشم دزدگیر

–         پایه سنسور به تعداد

–         مگنت دزدگیر به تعداد درهای ورودی

–         تماس گیرنده سیم کارتی با قابلیت کنترل با اپلیکیشن دزدگیر

–         باطری ۱۲ ولت (۵/۷ آمپر بر ساعت)

–         آژیر شیپوری (معمولا ۲۵ واتی)

–         آژیر سیرن

–         داکت سفید

–         و ….

تعداد و نوع این تجهیزات و امکانات بسته به نوع و برند دزدگیر خریداری شده می تواند کمتر یا بیشتر شود و یا متفاوت باشد.


علت آلارم اشتباه دزدگیر اماکن را در یانوس بخوانید.


دزدگیر اماکن با سیم کارت چه مزایا و معایبی می تواند داشته باشد؟

مزایای استفاده از سیستم دزدگیر اماکن با سیم کارت را می توان به صورت زیر بیان کرد:

–         دزدگیر اماکن با سیم کارت، قابلیت کنترل با موبایل و از راه دور را برای شما فراهم می کند.

–         سرعت عمل بسیار بالایی را در مقایسه با دزدگیر های تلفنی به نمایش می گذارد.

–         نصب دزدگیر اماکن با سیم کارت در هر نقطه ای ملک ممکن است.

–         خدمات ارسال پیامک نیز با استفاده از دزدگیر اماکن با سیم کارت میسر می شود.

–         نصب دزدگیر سیم کارتی بسیار آسانتر از دزدگیرهای تلفنی است.

در مورد معایب سیستم های دزدگیر اماکن با سیم کارت، می توان به قیمت بالای آنها اشاره کرد. همچنین خرید دزدگیر سیم کارتی و استفاده از آن در اماکنی که آنتن دهی موبایل در آنها وجود نداشته باشد کار بیهوده ای است.


تفاوت دزدگیر بیسیم و دزدگیر باسیم را در یانوس بخوانید.


دزدگیر اماکن با سیم کارت

خرید دزدگیر ارزان منزل چگونه می تواند میسر شود؟

خرید دزدگیر سیم کارتی روز به روز بیشتر در میان مردم شناخته شده و مورد استقبال قرار می گیرد. استفاده از پک دزدگیر سیم کارتی بیسیم شما را از بکارگیری خط تلفن ثابت معاف کرده و امنیت بسیار بالاتری نسبت به سیستم های قدیمی تر فراهم می کند.

خرید دزدگیر سیم کارتی منزل با هدف ایجاد امنیت و حفاظت از فضای داخلی و خارجی منزل، آپارتمان و یا باغ و ویلا در برابر افراد متجاوز انجام می شود. در بیشتر مواقع دانستن این موضوع که یک منزل یا آپارتمانی مجهز به دوربین مداربسته یا دزدگیر بیسیم است. می تواند منجر به منصرف شده سارقان پیش از اقدام به سرقت شود.

در صورت آگاهی از این موضوع نیز بیشتر آنها پس از ورود به ساختمان و بلند شدن صدای آژیرهای دزدگیر شروع به فرار و ترک محل می کنند. از این رو استفاده از دزدگیر به خصوص دزدگیرهای سیم کارتی بیسیم که امان دستکاری برای سارقان را به صفر میرسانند. می تواند در حفظ امنیت ساختمان بسیار موثر عمل کند.

دزدگیرهای سیم کارتی طوری طراحی شده اند. که می توانند پس از تشخیص ورود افراد غیرمجاز به منزل این موضوع را به اطلاع تمام کسانی که شماره آنها در حافظه دستگاه ثبت شده است و حتی پلیس برسانند.

خرید دزدگیر ارزان منزل
خرید دزدگیر ارزان منزل

مقاله مرتبط : زون بندی دزدگیر

 چگونه با خرید دزدگیر ارزان منزل میتوان امنیت را افزایش داد

دزدگیرهای سیم کارتی تنوع بالایی داشته و در انواع برند در بازار ایران وجود دارند. مسلما آن عده از دستگاه هایی ساپورت بهتری انجام می دهند. و از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده اند، با استقبال بیشتری مواجه می شوند. قیمت دستگاه دزدگیر سیم کارتی بسیار مهم است. اما این موضوع به این معنا نیست که دستگاه های گرانقیمت تر، حتما بهتر از بقیه دستگاه ها هستند؛ بلکه قابلیت های سیستم باید با توجه به نیاز مکان گزینش شود.

مطمئنا کسی که می خواهد بهترین دزدگیر سیم کارتی را انتخاب کند. باید سرعت عمل بالا و ساپورت بیشتر آن را مدنظر قرار دهد.

در بازار ایران دزدگیرهای سیم کارتی در انواع برندهایی چون فایروال، جی ام کا، کلاسیک، هگزا، اسپارک، آنیک، بتا، آواکس، ای ام سی، فاکس، سینتکس، کیپر، فوکو، آسانه، پرتو آذرخش، نکست، سایلکس، وای گارد، مکسرون، ویزیترون، سی جی بی، فایو استار، آ تی آر و … وجود دارند.

در این بین برخی برندها در میان سایرین پر فروش تر و با استقبال بیشتری روبرو هستند. که می تواند به علت ویژگی ها و مزایای آنها باشد. به عنوان مثال برندهای فایروال، کلاسیک، فایو استار، پرتو آذرخش برندهایی هستند. که در خرید دزدگیر سیم کارتی پرطرفدارتر عمل کرده اند.

admin-yanus
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *