>
سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

66907089021

امکان تعویض کالا تا ۷ روز

رویه های بازگرداندن و ارجاع کالا

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

در صورتیکه فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. در صورتیکه تحویل کالا در مکان و موعد مقرر صورت نگیرد، خریدار حق مطالبهء مبلغ پرداختی بابت خرید کالا را خواهد داشت.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

شرایط تعویص کالا تا ۷ روز

·      اگر کالای خریداری شده، ایراد فنی داشته باشد.

·      اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

·      اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات و توضیحات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد.

توجه: اگر یکی از سه شرط بالا را دارا نباشید کالا امکان بازگشت و تعویض ندارد.

شروط لازم برای استفاده از ۷ روز امکان عودت کالا:

۱. کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
نکته: اگر کالا نصب شده باشد و پس از نصب تصمیم به تعویض کالا داشته باشید امکان پذیر نمی باشد. کالا باید دقیقا در همان وضعیتی که ارسال گردیده است باشد.

۲. کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

۳. مطابق ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی امکان تعویض کالا فقط شامل حال مصرف کنندگان بوده و مصرف کننده مطابق بند (س) ماده ۲ همین قانون شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه اقدام می کند؛ بر این اساس خریداران فروشگاه که به منظور تجارت یا شغل حرفه ای خود از فروشگاه خرید می نمایند، مصرف کننده محسوب نشده و امکان استفاده از شرط تعویض را ندارند.

۴. در مواردی که عودت کالا از طریق پست یا باربری قرار است انجام گردد، کالا حتماً می بایست “بیمه” گردد و این مورد در قبض پستی و یا بیجک قید گردد.علاوه بر آن لازمست کالا به نحوی (با کارتن یا پلاستیک حبابی) بسته بندی گردد تا خود کالا و یا بسته بندی آن در حین ارسال آسیبی از نظر فنی و یا ظاهری نبیند. زیرا اگر کالا یا بسته بندی آن در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب، خدشه و یا ایراد ظاهری (از جمله نصب برچسب یا نوشتن هر گونه متن) گردد، امکان عودت آن وجود نخواهد داشت و از این حیث هیچگونه مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.

۵. خرید دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن منوط به بررسی تناسب مدل، توان و ویژگی های آن با فضای محل نصب می باشد که لازمست توسط کارشناس رسمی بررسی گردد و پس از خرید امکان تعویض یا عودت آن وجود ندارد. و شرایط گارانتی محصولات دزدگیر اماکن مربوط به شرکت تولید کننده و گارانتی کننده است ، فروشگاه یانوس هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

توجه ۱: در این شرایط کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، برای مشتری تعویض خواهد شد.
توجه ۲: در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش yanus.ir اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت yanus.ir تعمیر و یا جایگزین می گردد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا وجود نقص و عیب در کالای دریافتی پذیرفتنی نیست.

خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا به صورت نقد بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه عمومی تهران محل عقد صالح می باشد.

موارد خارج از شرایط امکان تعویض کالا تا ۷ روز در یانوس:

یانوس صراحتا اعلام می کند در موارد زیر هیچگونه مسئولیتی از بابت امکان تعویض کالا تا ۷ روز به عهده ندارد:

  • مواردی که شرایط مشمولیت ضمانت امکان تعویض کالا تا ۷ روز (شرایط فوق الذکر) را رعایت نکند
  • کالاهای نصبی که توسط نصاب غیر مجاز نصب شده باشند.
  • کالاهای بدون فاکتور و مهر فروشگاه اینترنتی یانوس.
  • کالاهایی که جعبه و کارتن آنها مخدوش و خراب شده باشد.
  • مواردی از انصراف از خرید کالاهایی که علیرغم مشاوره کارشناسان ما و اطلاع رسانی در سایت از بابت ضعف ها و مشکلات ذاتی توسط  مشتری خریداری شود.
  • مواردی که مشتری بر اساس تصور خود از محصول دارد و توجه به مشخصات فنی و اطلاعات درج شده محصول نداشته باشد.
  • کالاهایی که به جهت سوء رفتار دچار صدمه ظاهری و شکستگی شده باشند
  • مواردی که کارشناسان پس از بررسی به نتیجه برسند که بر عهده یانوس نمی باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

yanus.ir نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و yanus.ir تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش yanus.ir اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و و فاکتور به خدمات پس از فروش yanus.ir ارسال شود.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول