معرفی بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی و ایرانی

بهترین برند دزدگیر اماکن

از بهترین سیستم حفاظتی امنیتی به دزدگیر اماکن می توان اشاره نمود که دزدگیرهای اماکن در سه مدل ساده، خط شهری و سیم‌کارتی وجود دارند. در صورتی که از دزدگیرهای ساده و بدون تلفن استفاده کنید، تنها صدای آژیر را خواهید شنید. در صورت استفاده از دزدگیر با تلفن، دزدگیر به تلفن خانه وصل می‌شود که از طریق آن به هنگام سرقت با مالک تماس گرفته و پیغامی را پخش می‌کند. البته این مورد در صورتی است که سارق قبل از دزدی، سیم‌های تلفن را قطع نکرده باشد. دزدگیرهای سیم‌کارتی هم، ساز و کار پیچیده‌تری دارند که از لحاظ امنیت گزینه مناسب‌تری هستند. در صورت استفاده از این مدل دزدگیر خیال‌تان از بابت امنیت اماکن راحت خواهد بود.

اما بهترین برند دزدگیر چیست؟ در صورتی که قصد دارید برای منزل یا محل کار خود یا هر جای دیگری، از دزدگیر استفاده کنید، در این مطلب همه چیز را راجع به بهترین مارک دزدگیر اماکن در ایران به شما خواهیم گفت. انتخاب بهترین برند دزدگیر منزل یا محل کار خیال شما را از بابت کیفیت و دقت دزدگیر راحت کرده و دیگر مشکل امنیت را نخواهید داشت. به‌علاوه، معمولاً یکی از دغدغه‌های افراد به هنگام خرید دزدگیر این است که پس از مدتی استفاده، دزدگیر دچار مشکل سیستمی نشده و درست کار کند. بنابراین، در ادامه همراه با ما همراه باشید تا بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی و ایرانی را با هم بررسی کنیم.

بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی

از آن جایی که نصب دزدگیر اماکن در منزل و محل‌های مختلف رو به افزایش است، شرکت‌های خارجی بسیاری نیز با تولیدات خود، بهترین برند این دستگاه را وارد بازار کردند. شرکت‌های مختلف چینی، اروپایی و ایرانی با انواع تولیدات خود در این زمینه، کیفیت مختلفی از دزدگیر را به بازار عرضه کردند. جهت معرفی بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین برند دزدگیر اماکن

برند پارادوکس

اگر به دنبال بهترین مارک دزدگیر منزل هستید، پارادوکس کانادایی قطعاً یکی از گزینه‌هایتان است. این برند با انواع قابلیت‌ها و امکاناتی که در تولید محصولات خود به کار گرفته، جزو پرمصرف‌ترین دزدگیرهایی است که در سازمان‌ها و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد. دزدگیر پارادوکس دارای ۳۲ زون بی‌سیم و ۲ زون با سیم است. به این ترتیب این امکان را دارد که تا ۳۲ کاربر آن را از راه دور کنترل کنند. البته قیمت این دزدگیر کانادایی نیز به نسبت کیفیت فوق‌العاده بالایی که دارد نسبت به برندهای ایرانی بالاتر است.


نحوه تست چشمی دزدگیر را در یانوس بیاموزید.


 بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی

 دزدگیرهای ایرانی در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای امنیت اماکن است. برندهای ایرانی به خوبی توانسته از لحاظ امکانات و کارایی، عملکرد قوی را در این حوزه از خود نشان دهد. بهترین برندهای دزدگیر ایرانی همچون برندهای فایروال، سایلکس، جی ام و.. از برندهای محبوب در حوزه دزدگیر هستند.


راهنمای خرید دزدگیر اماکن را در یانوس بخوانید.


برند فایروال  (FireWall)

 از بهترین برند ایرانی دزدگیر منزل، می‌توان به دزدگیر فایروال اشاره کرد. فایروال از برندهای برتر ایرانی در زمینه تولید سیستم‌های امنیتی همچون دوربین مداربسته و دزدگیر است. این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته که در تولیدات خود به کار برده است، جزو برندهای برتر ایرانی در این زمینه محسوب می‌شود

 از جمله انواع این برند که در سایت یانوس می‌توانید مشاهده کنید، مدل‌های F۶ بدون تلفن کننده، دزدگیر اماکن مدل F۷ با تلفن کننده با خط تلفن ثابت، مدل F۹ سیم کارتی و F۱۰ سیم کارت و دارای ۷ عدد رله جهت کنترل وسایل برقی است. محصولات فایروال دارای گارانتی ۵ ساله است و همین امر از باکیفیت بودن برند فایروال حکایت دارد.

بهترین برند دزدگیر منزل

برند جی ام کا (GMK)

سراغ یکی دیگر از بهترین برند ایرانی دزدگیر اماکن می‌رویم. برند GMK فعالیتش را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و انواع تجهیزات امنیتی صنعتی و خانگی را تولید می‌کند. دزدگیرهای GMK ظرفیتی برابر ۶۰۲ حافظه را دارند و دارای ۳ زون هستند که قابلیت کنترل با پیامک، تلفن اپلیکیشن و ریموت را دارند. محصولات این برند دارای ۱ سال گارانتی و یک سال بیمه سرقت ایران هستند. کیفیت این برند آن را تبدیل به یکی از بهترین برندهای دزدگیر اماکن ایرانی کرده است.


برای مشاهده انواع دزدگیر جی ام کا در یانوس کلیک کنید.


برند کلاسیک

یکی دیگر از بهترین برند دزدگیر منزل شرکت ایرانی کلاسیک است. سادگی نصب این دستگاه در کنار قابلیت‌هایی که دارد، آن را گزینه مناسبی برای استفاده در مکان‌های مسکونی، اداری، تجاری، بانک و … کرده است.

برند سایلکس (SILEX)

برند ایرانی سایلکس فعالیت خود را با دزدگیر اتومبیل در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. این شرکت، در حال حاضر یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه دزدگیر و سیستم‌های امنیتی است. برند سایلکس دارای مدل‌های مختلف مشابه نمونه‌های خارجی بوده و علاوه بر دزدگیر، در زمینه‌های سیستم‌های حفاظتی امنیتی نیز فعالیت دارددزدگیرهای این برند در سه مدل ساده، تلفن کننده و سیم کارتی موجود هستند که قابلیت کنترل از راه دور را از طریق نرم‌افزارهای اندرویدی و آیفون دارند.


مقاله زون بندی دزدگیر را در یانوس بخوانید.


جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی انواع برند دزدگیر پرداختیم. جهت خرید بهترین دزدگیر اماکن می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی یانوس شده و انواع برندهای ایرانی و خارجی را مشاهده کنید. شما عزیزان می‌توانید انواع دزدگیر را در این فروشگاه اینترنتی با یکدیگر مقایسه کرده و یک انتخاب امن و مطمئن را تجربه کنید.

admin-yanus
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *