آموزش ریست دزدگیر اماکن

آموزش ریست دزدگیر اماکن

زمانی که ریموت دزدگیر گم شده یا به سرقت می‌رود، لازم است تا با ریست کردن و پاک کردن ریموت‌های دزدگیر، آن را به تنظیمات کارخانه برگردانده و مجدداً تنظیم کنید. در این مطلب از یانوس آموزش ریست دزدگیر اماکن را با هم مرور می‌کنیم.

برای ریست کردن دزدگیر، نیاز به فرکانس یاب دارید. هر ریموتی برای ست کردن بر روی هر دستگاهی نیاز دارد تا فرکانسش مشخص شود. ریموت‌ها هرکدام فرکانس متفاوتی دارند. سه روش کلی برای ریست دزدگیر اماکن دارید:
در روش اول  باید دستگاه مرکزی را باز کنید و دکمه lern را پیدا کنید. در کنار آن یک LED وجود دارد. دکمه کنار LED را فشار دهید. یک ثانیه بعد، دکمه قفل باز ریموت را نگه دارید. زمانی که چراغ چشمک زد، یعنی ریموت دستگاه تعریف شده است. در روش دوم ریست کردن دزدگیر اماکن، دستگاه مورد نظر دارای دکمه‌ای به نام LERN است. آن را نگه می‌داریم، بعد از چند ثانیه، چراغ ال ای دی، روشن می‌شود. حالا دکمه قفل باز را نگه دارید تا دستگاه ریست شود.  در روش سوم در یکسری از دستگاه‌های دیگر، بایستی ابتدا آن را به حالت غیر فعال درآورید. سپس فیوز AUX را از دستگاه جدا کنید. دکمه قفل باز که روی ریموت قرار دارد، فشار داده و نگه دارید. سپس LRN را یک لحظه فشار دهید. صدای تک بیپ به شما خبر از ریست شدن آن می‌دهد. حالا دکمه ریموت را رها کنید.

نحوه ریست دزدگیر کلاسیک

نحوه ریست دزدگیر کلاسیک

ریست فکتوری دزدگیر کلاسیک در مدل‌های مختلف یکسان است. بنابراین اگر قصد ریست دزدگیر کلاسیک z۴ را دارید نیز به همین طریق پیش بروید. ابتدا باطری پشتیبان را بایستی جدا کنید. برای این کار، سیستم را باز کنید و باطری پشتیبان را بیرون آورید. باطری معمولاً به برد سیستم وصل می‌شود که می‌توانید به راحتی آن را جدا کنید. با جدا شدن باطری و ترانسفورماتور، سیستم سریعاً خاموش می‌شود. حالا بایستی مجدداً ترانسفورماتور و باطری را وصل کنید تا دزدگیر روشن شود. در صورتی که سیستم دزدگیر شما سیمی است، ابتدا ترانسفورماتور را وصل کنید.

نحوه ریست کردن دزدگیر فایروال

نحوه ریست کردن دزدگیر فایروال

به طور کلی تنظیمات دزدگیر فایروال به ۶ دسته تقسیم می‌شود. این ۶ دسته شامل تنظیمات اصلی دستگاه، تنظیمات تلفن کننده، تنظیمات تجهیزات بی‌سیم، تنظیمات دزدگیر اماکن، تنظیمات صوتی و تنظیمات کارهای اتوماتیک است. تنظیمات ساعت و تاریخ برای این دزدگیر به صورت زیر است:
به منوی تنظیمات اصلی دستگاه وارد شوید، سپس منوی ساعت و تاریخ را انتخاب کنید. ساعت و تاریخ مورد نظر را وارد کنید و سپس کلید “<ENT” را فشار دهید. فراموش نکنید که تاریخ را باید به صورت شمسی وارد کنید. برای تغییر پسورد، به منوی تنظیمات اصلی دستگاه وارد شوید، گزینه تغییر پسورد را بزنید. پس از اینکه پسورد مورد نظر را به کمک کلید “∧UP” و “∨DN “ انتخاب کردید، کلید “<ENT” را فشار دهید. سپس مجدداً از شما رمز جدید را می‌خواهد

برای ریست کلی کافیست وارد تنظیمات اصلی دستگاه شوید، از قسمت منو، ریست کلی را انتخاب کنید. کلید “<ENT” را فشار دهید. پس از فشردن مجدد کلید، دستگاه به صورت اتوماتیک راه اندازی و ریست می‌شود.


مقاله ریست پسورد NVR را در یانوس بخوانید.


نحوه ریست دزدگیر اماکن آنیک

ریست دزدگیر آنیک در همه مدل‌ها به یک شکل است. برای ریست دزدگیر اماکن anik، بایستی مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا برق و باطری را از دستگاه جدا کرده و قطع کنید. کلید “MEM” را نگه داشته و برق را وصل کنید. بعد از چند ثانیه، دستگاه صدای بوق را پخش کرده و پیغام “RESET SYSTEM” را بر روی نمایشگر می‌بینید. پس از نمایش این پیغام دستگاه شما ریست شده و دستگاه به حالت تنظیمات کارخانه برمی‌گردد.

ریست دزدگیر فایو استار

برای ریست دزدگیر فایو استار و اضافه کردن ریموت کنترل یدک به دزدگیر فایو استار، بایستی ابتدا درب دزدگیر را باز کرده و سپس شاستی لرن را بر روی برد مرکزی دزدگیر پیدا کنید. برای کددهی این شاستی را فشار دهید. زمانی که ال ای دی روشن شد، یکی از کلیدهای ریموت کنترل را بزنید تا دزدگیر ریموت فعال شود.

با هم نحوه ریست کردن دزدگیر اماکن را در مدل‌های مختلف بررسی کردیم. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، کارشناسان یانوس برای راهنمایی و مشاوره به شما در این زمینه آماده هستند. اگر سؤالی دارید یا برای خرید و نصب دزدگیر نیاز به پشتیبانی دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

admin-yanus
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *